Kassasystemen

  • Home
  • Kassasystemen

Wat is AKEAD Point Of Sale(POS)?

De AKEAD POS systeem is gebruikt als een verkooppunt voor organisaties met kleinhandel om snelle transacties af te handelen met klanten. De gebruiksvriendelijke scherm en het managementpaneel is conform tot B2C en B2B.

  • Gebruiksvriendelijk
  • Flexibele interface
  • Ongelimiteerde mogelijkheden
  • Zeer geschikt voor B2C, maar ook zeer geschikt voor Cash & Carry.
  • Inloggen met persoonlijke pasje
  • Uitreiken van klantenkaarten
  • Verschillende inlog-profielen
  • Geschikt voor in de restaurant
  • Indelen van tafels

  • Point of Sale

    De AKEAD POS systeem is gebruikt als een verkooppunt voor organisaties met kleinhandel om snelle transacties af te handelen met klanten. Zowel het scherm als het management paneel is conform tot B2C en B2B.

  • Weegschaal

    Een kassaweegschaal kan veilloos gekoppeld worden aan de AKEAD POS. Dit biedt de mogelijkheid om producten te kunnen wegen en de bijbehorende prijs te berekenen. Vooraf wegen en daarop een prijssticker plakken is niet meer nodig.

  • Electronic
    Payment Terminal

    Pinapparaten kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan AKEAD en de betalingsopdrachten worden dan automatisch vanaf AKEAD doorgevoerd naar het pinapparaat. Dit voorkomt fouten die door een medewerker gemaakt kan worden, bijvoorbeeld het verkeerd invoeren van het bedrag in de pinterminal. Ook zorgt de pinkoppeling ervoor dat het betalingsproces sneller verloopt.

  • Klantenkaart

    Klanten kunnen bij de betreffende supermarkt geregistreerd worden en ontvangen een klantenkaart. Met deze kaart kunnen klanten bij iedere aankoop punten sparen en profiteren van de acties. De gespaarde punten kunnen ingewisseld worden voor korting. Dit stimuleert de klant om terug te komen naar dezelfde supermarkt.

  • Restaurant

    De AKEAD POS is niet alleen voor supermarkten of kledingwinkels. AKEAD POS kan ook in restaurants gebruikt worden als afrekenpunt en het bijhouden van de rekeningen van tafels. Tevens is het mogelijk om tafels duidelijker en overzichtelijker in te delen. Het bijhouden van tafelnummers en inzage in vrije tafels is bij deze ook een optie.